Vore rengørings hjælpere/servicemedhjælpere vil arbejde utrætteligt for at sikre, at de er så effektive som muligt i den tid, du har valgt. Hvis i føler, at den tid, der er afsat til rengøringen er for kort eller for lang, så sig det til os. Du kan vælge at forlænge perioden, så de kan nå alle opgaver, eller du kan fastholde bookingen og prioritere visse områder af dit hjem.
Vi matcher omhyggeligt dig til en servicemedhjælper, som vi er sikre på vil rengøre dit hjem til den flotteste/reneste standard. Hvis det meget sjældne tilfælde forekommer at din servicemedhjælper er forsinket, vent venligst op til 30 minutter på at servicemedhjælperen ankommer. Servicemedhjælperen vil gøre rent den fulde tid du har betalt for.
Hvis din servicemedhjælper ikke ankommer inden for 30 minutter efter din bestillings start tidspunkt, bedes du kontakte vort kunde team via Live Chat eller telefon. De vil være i stand til at hjælpe dig med det samme.
Alle kan lide rutiner og faste folk, og det kan vi også. For alle faste rengøringer forsøger vi at koble dig med en servicemedhjælper, der vil være din fremtidige servicemedhjælper. Vi skaber forbindelsen og du kan opbygge et godt forhold til din servicemedhjælper!
Selvfølgelig Hvis din normale servicemedhjælper går på ferie eller er fraværende af anden grund så sig det til os, og vi vil tilbyde en midlertidig servicemedhjælper til erstatning, for din servicemedhjælper mens denne er væk.
Vi vil anbefale at du møder din servicemedhjælper på det første besøg for at vise omkring i dit hjem. Det er en mulighed for dig til at fortælle om eventuelle specifikke opgaver eller ønsker. Hvis du ikke kan være hjemme - så bekymre dig ikke! Din servicemedhjælper vil foretage en standard rengøring eller følge eventuelle ønsker bestilt i bookningen. Fra tid til anden kan servicemedhjælperen være for sent på det. Desværre kan vi ikke kompensere dig for din arbejdstid eller personlige tid brugt på at vente, så kontakt os straks, hvis din servicemedhjælper ikke er kommet.
Nogle af vores fasteabonnement kunder vælger at udveksle nøgler med deres rengøringsassistenter, når de har mødt dem for første gang. Bemærk venligst, Trin for Trin Service er ikke ansvarlig for udveksling og / eller returnering af nøgler mellem dig og din servicemedhjælper. Hvis du ikke ønsker at give din servicemedhjælper et sæt nøgler, kan du også lægge nøglerne i et sikkert skjulested på din ejendom, og bekræft placeringen i yderligere kommentarer ved reservationen.
Sidste minuts aflysninger og ændringer indvirker på den daglige tidsplan og servicemedhjælperens indtjening, så hvis du er nødt til at annullere eller omlægge din booking (disse situationer dukker op for os alle på et eller andet tidspunkt!), skal du gøre det mindst 48 timer før din reservation finder sted. Dette giver din servicemedhjælper den bedste chance for at finde en anden booking.
Manglende orientering omkring aflysning eller ændring i booking med mindst 48 timers varsel vil resultere i et afbestillingsgebyr på 300 kr.
Alle kan lide at deres bliver rengjort på en bestemt måde, og det er helt op til dig, hvordan du ønsker din servicemedhjælper rengører dit hjem og de særlige områder, du ønsker de skal fokusere på. Du kan tilføje specifikke opgaver og anmodninger i kommentar feltet pâ bookingsiden eller fortælle det, når de kommer i dit hjem. Men dette er vores generelle service:-
Køkken
Badeværelser
Soveværelser & generelle omrâder
Hvad kan min servicemedhjælper ikke?
Vi kan i øjeblikket ikke tilbyde følgende grundet sikkerhed, forsikring og andre årsager medmindre opgaven bliver udført af fagfolk.
Ja, din servicemedhjælper kan bringe deres egne rengørings forsyninger med dem for et lille gebyr. Det eneste du skal er at vælge boksen rengøringsmateriel på bookingsiden. Der er et gebyr på 50 kr.op til 3,5 timer rengøring og 100 kr. gebyr for rengøring på 4 timer eller længere dog højst 8 timer.
Din ordre kan f.eks.inkluderer dette:
Bemærk venligst, at af en række årsager, herunder hygiejniske, tager din rengøring assistent/servicemedhjælper ikke støvsuger, kost eller spand med, så sørg for, at disse er tilgængelige for rengørings / servicemedhjælper, hvis han/hun har brug for det.
Det er helt op til dig!
Ja, din servicemedhjælper er gået gennem en omfattende ansøgningsproces, herunder et personligt interview, reference tjek og en 3. part sikkerheds screening som straffeattest. TRIN FOR TRIN SERVICE bliver bedømt af kunderne efter hver rengøring/service og er nødt til at leve op til de allerbedste kundeanmeldelser.
Vi tilbyder ikke dag til dag rengøring/service (endnu!), men vi tilbyder næste dag rengøring eller service!
På hvilket tidspunkt kan jeg bestille en servicemedhjælper online?
Døgn Rundt, syv dage om ugen.
Selvom det forekommer meget sjældent, kan der opstå ulykker Hvis en medhjælperhar haft et uheld f.eks. har slået noget i stykker eller lignende, så er det bedst at følge nedenstående trin:
TRIN FOR TRIN SERVICE rengøringsassistenter/servicemedhjælper specialiserer sig i almindelig rengøring snarere end slutning af lejemålet eller hovedrengøring. Trin for Trin Service handler om at finde en perfekt servicemedhjælper til dig, som du kan stole på og som gør dit hjem rentregelmæssigt.
Pâ hjemmesiden om Trin for Trin Service.dk indtast dit postnummer og følg online booking processen. Det tager kun et øjeblik. Du kan vælge type af service, tid og dato, der passer bedst for dig og derefter betale trygt og sikkert online. Ingen kontanter, ikke flere telefonopkald, ikke mere besvær!
Vi er nu i 10 byer over hele Denmark og udvider konstant! Vi vil bede dig om dit postnummer, når du booker, og dette vil automatisk bekræfte, om vi har en afdeling i dit område. Hvis ikke, behøver du blot at indtaste din e-mailadresse, når du bliver bedt om det, og vi giver besked, så snart vi kan levere en servicemedhjælper i dit område!
Det er virkeligt afhænger af opgaven. Hvis det er en rengøringsopgave så kommer den an på hvor meget og hvor grundig rengøring skal være.
Vi har fjernet kontantbetaling helt, så der skal ikke bruges tid på at finde penge frem og de skal ikke ligge pâ bordet!
Al betaling sker online via vores betalingsformidler portal. Vi accepterer alle større debet-og kreditkort, herunder Visa/dankort American Express og alle transaktioner er krypteret for din sikkerhed. Vi gemmer ikke nogen kortnumre.
Hvis du har reserveret en regelmæssig rengøring/service, vil din betaling blive trukket på samme dag og tidspunkt hver uge eller hver fjortende dage. Betaling vil automatisk blive trukket fra dit kort 24 timer efter hver rengøring/service.
Rengøringen/servicen koster 159 kr. per time, uanset om det er en gang om ugen, hver anden uge eller én enkelt gang rengøring/service. Der er ingen administrations- eller agentur- gebyrer. Hvad du ser, er hvad du betaler! (der lægges et tillæg på hvis arbejdet udføres uden for normale arbejdstid eller lørdag, søndag og helligedag)
Dette bør ikke ske, men hvis du nogensinde har en forespørgsel angående en potentiel overbetaling eller anden fakturerings problem, kan du kontakte os på Live Chat, telefon eller e-mail og vi vil løse det for dig asap!
Du har mulighed for at indtaste voucher koder under booking-processen før du indtaster nogen betalingsoplysninger.
Hvis du bruger en rabatkode fra en rabat websted, bedes du kontakte kunde teamet via LiveChat / telefon for at finde ud af, hvordan at vi arrangerer og planlægger din rengøring.
Har du flere spørgsmål?
Ring til os: 5030 4664 eller send os en E mail: ask@trinfortrinservice.dk
Søndre Røsevej 30
2791 Dragør
Savv沫et 32Gram6510Denmark+ 45 5029 3232
info@trinfortrinservice.dk
Jylland og Øerne
Saværket 32
6510 Gram
Tlf.: 5029 3232
info@trinfortrinservice.dk
+ 45 5029 3232
info@trinfortrinservice.dk
© 2014 Trin for Trin Service - All rights reserved